ARGT BLOGGINLÄGG OM FEL I MELODIFESTIVALEN

[Ohja, jag ÄLSKAR den rubriken ^^]

DET MÅSTE HA BLIVIT NÅT MISSTAG! INTE EN CHANS ATT DANNYIDIOTEN GICK VIDARE!!! Eller jo föresten, det är nog möjligt - Tack vare alla uberstörande, korkade Fjortistjejer, som inte förstår sig på riktig musik, och som skriker lika falskt som föremålet för deras kärlek "sjunger"!!!
Ni kommer vakna imorgon, och försöka messa till era kompisar [
Jag gissar att det kommer stå ungefär såhär i Sms'et; Asså shiiiiit va brrrrraaaaa danny va iggår assååååå!!!!! Jagg togg slutt på alla minna pengar på mobbilen förr att få viddare honnom till finnal!!!!!! ASSÅÅÅ SHIIIIT, DANNY KOM TILLLL FINNAAAAAAL!!!!! :DDDDDDDDD], men inser att "Ojdå, pengarna är slut..."

MAAAAAAAH, DANNY I FINAL!! JAG SPYYYR!!!! HELVETEEEEE!!!! Gud, jag [och förmodligen halva Svergie] kommer skämma ihjäl mig om han lyckas ta sig till eurovision! SnällaSnälla, låt honom inte ta sig dit!! :'(

ÅÅÅÅÅh, jag blir så ARG!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0