Detta Har Hänt...

: Jag har påbörjat en förkylning -.-'

: Jag har kommit igång och har riktigt bra skrivfart på min senaste Novell - I Learned From You... :) Huvudpersonerna Är Holly Verbena [Jude] och Marcel Thornapple [Tysk]. En annan viktig person är min personliga favorit Aster [Jude]. Hon har dock inget efternamn, och det kommer antagligen förbli så, om jag inte kommer på nåt riktigt bra rätt snart. Men eftersom hon inte är i något större behov av det, är det inget jag kommer grubbla över.
En riktig sötnöt i min historia är Ibo, Marcel's femåriga lillebror. Han är olycklig och saknar sina döda familjemedlemmar, och han är väldigt mogen för att vara så liten. Jag sitter och velar lite fram och tillbaka över hurvida jag ska döda honom eller inte, och tyvärr lutar det åt att han får försvinna under berättelsens gång. Men isåfall rätt sent, jag vill ha kvar honom så länge som möjligt :'3

: Har haft en liten Ångest Period, som är påväg att gå över nu. Jag mår bättre Psykiskt, helt enkelt :')

: Jag Rider MUSKOT på Ridningen. Han är stor. Väldigt stor... Och ung, bara åtta år tror jag :O Men han är jätterolig att rida, man måste bara koncentrera sig hela tiden, och komma ihåg att berömma ordentligt när han gör rätt. Då blir han genast mycket mer samarbetsvillig. Det gäller såklart alla hästar, men det märks extra tydligt på Muskot.

:Nemoplupp mår bra, han känner igen mig nu <3 Lilla Älsklingen :')

: Jag vill se filmen Troja, inte bara för att Bloom är med där x] Den verkar rolig, lagom blodig och bra. Dessutom har vi jobbat med just Grekisk Historia nu, och jag har hållit en liten lektion om Iliaden och Odysséen för klassen, och i Iliaden är ju Akilles huvudperson, så det kan bli intresant att se filmen också :)
Det enda dåliga är väl att Brad Pitt är med, som Akilles :S Ida inte gilla...

: Jag är i akut behov av att se Sagan Om Ringen filmerna igen! Har tänkt se Härskarringen ikväll, hoppas det blir så... <3

: VillVillVillVILL läsa Magda Eggens böcker! Hon kommer till vår skola om ett tag och ska berätta, YAAAAAAAY!!!! :D Har väntat i typ fyra år på att få höra hennes berättelse!!! :''D

: En annan film som måste ses, tillsammans med KatieKate och Breese, är Never Let Me Go. Jag vill mest se den för att jag tror att det finns MASSOR med skrividéer i den [Ja jag vet att den är baserad på en Novell x] ]. Sen älskar jag handlingen O.O <3

Jah, sen har det hänt massa annat oviktigt, som jag kan ta sen x'}


Kommentarer
Postat av: KatieKate

Grymt inlägg :D Never let u go kmr bli Aaaazzzzuuum! Men vi ska väl se Trassel oxå? ;)

2011-02-05 @ 18:33:12
Postat av: Nemoplupp<3

Hahah, thaanks!

Ohyeees!! :D

såklart vi ska, jag D Ö R om jag inte får se den! ;)

2011-02-05 @ 19:12:31
URL: http://flickishhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0