I just Hate...

..That I'm so freaking oblivious... Men nu har jag iaf gjort både Fysiken, So'n och lite Engelska. Så GO MIG!
Men jag e liiite rädd just nu... Vissa kanske vet att jag har en läskig tendens att bli förföljd av saker... Idag har jag hört Just The Way You Are av Bruno Mars ungefär 10 gånger. Dessutom sjöng jag den påväg till bussen. Och eftersom jag är så jävla vidskeplig av mig när det gäller sånt här, så lyssnar jag SJÄLVKLART på den just nu. Sjävklart. För det måste vara något slags budskap i den låten, som någon vill att jag ska ta upp. Eller så är det bara läskiga samanträffanden alltihop. Men det vill jag inte tro x]

So, efter skolan idag stack Vi till stan [Nåja, Alma och Emmi var inte med...] för att leta presenter till Emmi, som fyller år på Fredag. Vi ska ha en överraskningsfest med övernattning hemma hos Frida för henne Lördag - Söndag. Hon tror att det bara är Filmkväll med Övernattning, men ICKE :D
OM HON LÄSER DETTA ÄR JAG VÄLDIGT DÖD!!!!

Ciao everybooooodyyyy! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0