Yay, Sportlov :D

And, well that's NIIICE ^^' <3

Idag sov jag rätt länge, till 11 :')
Sen chillade jag ett tag, och sen åkte vi till Farfar :) Fast han var inte hemma, så vi var bara där i ca 10 min xD Hundarna var i stallet [Shifen var där också, så Vally var inte ensam], så jag hälsade på dem lite.

Sen åkte vi då hem, och fikade ^^ Och efter det åkte jag o pappa till gränby och köpte badkläder, vi ska bada imorn o vi behövde nya, och en myyysig, snygg mössa till mig :)) <3 Älskar den :'3 <333

So, nu har jag lite tråkigt, men jag kollar lite ff's och lyssnar på Ross Copperman på Y - tube. Det e oook ^^

Jag e Positiv idaaah... ^^ Ridning imorn, Har Sobban :) Det kan bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0