Hemskt ledsen...

.... Inte mitt fel. Internet dampar. Är hos mamma nu, och ja... Vårt internet är lite puckat för tillfället, så det funkar bara när det vill -.-' O_o Har äntligen lyckats ta mig in igen, men det är väl bara tillfälligt - snart laggar det igen. Suck.

Ajja. Var på Upk idag och kollade tävling ^^ Kömpis som tävlade - Alexandra. Det gick grymt bra för henne, hon e sjukt duktig. Tror att jag kanske såg till en vars blogg jag följer, som också känner henne :O :)
Nemo tävlade också btw, han var också jätteduktig. Dock är han lite, hosthost, seg i sina rörelser, så det såg ut som att han lunkade fram trots att han galopperade XD <33 Saffran och Tiffy var också med, det gick bra för dem, tills de båda två råkade ut för några små missöden... Tiffy fick lite fnatt och började bocka ett tag i ett hörn, inget allvarligt hände, och Saffran lyckades tyvärr vägre ut sig :/ Menmen, så blir det ibland. JAg stod och var rejält sur på mig själv iaf, för jag hade lyckas glömma kameran -.-''

Nu blir det hejdå här, för nu ska jag logga in på Fb. Man kan bara ha en sida i taget öppen, annars krashar det XF o.o Skola imorn. Cyah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0