Maah...

Känner mig väldigt deppad just nu... Typ som om all ork och vilja har runnit ur mig :'3 Snart bryter jag nog ihop... Det S U G E R som fan! Ska snart lägga mig och läsa, är väldig trött också. Pallar inte skriva mer, måste kolla om jag har några läxor tills imorn... -.-'

Hm... Tror jag ska gå och göra en kopp te/ varm choklad. Det hjälper nog...

Natti <3

[IDA HISSAR: Världens bästa Alma, och den ubersöta presenten jag fick av henne idag - Ett jättegulligt litet mobilsmycke i form av en Liten sötsötsötsööööt Zebra :') Från Dubai. Den fick mig verkligen på gott humör! Tack Allie ♥

IDA DISSAR: Dåliga dagar...]

Kommentarer
Postat av: Suie

Jaan Jätte söt liten zebra. Ja fick ett jättefint armband :D

2011-01-24 @ 20:48:05
Postat av: Nemoplupp<3

Yapp ^^ <3 Jättefint armband, Jättesöt Zebra :D

2011-01-24 @ 20:52:41
URL: http://flickishhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0