Snabbt ihopkrafsat kvällsinlägg.

Gonatt.
Om 10 min stänger jag ner denna mackapär. Skola imorn igen, vill inte va like trött som idag ^^ Påbörjat ny Novell nyss. På Engelska :O Med lite Andra Världskriget - Style. Jag älskar verkligen att läsa om det, hur hemskt det än var :) :/ Men så är man ju lite puckad också. Det blir nog ur två personers POV, Marvick, Tysk pojke. Och Fellerin, Judisk flicka. Dessa namn är dock snabbt påhittade och kommer förmodligen ändras sedan. Och ja, självklart kommer Judarna vinna. Någon romans mellan huvudpersonerna kommer det däremot inte bli. Det har jag bestämt redan från början, och det är likabra att avslöja det. Eftersom den ändå inte kommer läggas ut på nätet x]] Kanske möjligtvis nån gång i framtiden då. När jag kan rätta alla gramatikfel ordentligt innan...

Well, sitter här och bloggar nu då, chattar lite med sköna kömpizar med. Förbereder för att stänga ner.
Ska logga här nu.

Cyah! <3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: ja verkligen =D

2011-01-14 @ 18:24:31
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: www.oliviawestern.blogg.se

Svara gärna på min fråga i bloggen (designen) :)

2011-01-14 @ 19:33:18
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0