So take a look at me noooow....

... Is there's just a empthy spaaace.... Lalalalalaaaaaa XD Tehe, sitter och drogar Jay Smith ^^ Har funderat på att försöka öppna en till sida så man kan gå ín till Youtube och lyssna på annat [Som TrustCompany...], men då krashar det nog...

Skön dag, lite för lång och trök bara. Matte och Engelska på morgonen. Sen löng rast som gick åt till att plugga. Lunch, och sen Prov - religion :'O Det gick rätt bra tror jag :) Sen spanska, Bild och Fysik. Spanskan var ok, men vi fick läxa, för *Host* ovanlighetens skull. Bilden var chill, men vi fick tillbaka Provet, och det gick inte så jättebra... Fysiken var värst, men den var rätt bra idag :) Höhöhöhöh x'D "Vad får pennan att falla ner mot golvet när jag kastar den?" Svaret blev: Graviditeten! Oj, nej... x''D Skön. Skrattade ihjäl mig lite då, men mest efter lektionen när Jag och Leah försökte föreställa oss en G - Grahahahah - Gravid Penna x''D Lol.

Btw, så fick jag en bulle [Med typ saffranssmak?] från nån skön person :) *Happyface* Mmh, min klass är Bäst.

Ridning snart! :'D So happy. Har dock Bard, så, hm, det kommer nog inte gå så fort x'd Men det är lungt, han är trevlig att rida förutom latheten ^^ <3 Sen får man träffa Nemoplupp igen också, alltid roligt ♥ Nu ska jag klicka på "Spara och Publicera" Här, och se om det funkar ellr om Internet laggar innan det hinner komma upp.


...

Juste, Hejdå! [Roliga jag O_o]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0